cross

Kariérne poradenstvo – balíček „Štandard“

Hľadáte novú KARIÉRU? to sa stáva. Pomôžeme vám nájsť vaše VYSNÍVANÉ MIESTO ČO NAJSKÔR.

Je prirodzené, že v pracovnom živote nastávaju okamihy, kedy je potrebné sa poobzerať po novej práci. Pre človeka, ktorý pracoval niekoľko rokov v jednej spoločnosti a nesledoval trh práce okolo, môže byť ťažké sa rýchlo zorientovať v tom, kde nájdete kvalitnú ponuku pozícíí, čo dnes zaujíma personalistu, aká je konkurencia v jeho odbore a o aký plat môže požiadať.

S Kariérnym poradenstvom „ŠTANDARD“ získate:

  • hĺbkový telefonický rozhovor s našim konzultantom, ktorý zmapuje vaše potreby, prediskutujete vaše očakávania a kariérne zámery
  • poradenstvo pre vás na mieru – na základe analýzy rozhovoru konzultant pripraví personifikovaný obsah
  • konzultáciu životopisu, aby bol atraktívny pre potenciálneho zamestnávateľa, poskytol všetky informácie a spĺňal súčasné nároky personalistov
  • konzultáciu, ako nastaviť LinkedIn profil pre vytvorenie profesionálnej pracovnej vizitky
  • poradenstvo, ako sa odlíšiť a predbehnúť ostatných kandidátov vo výberovom konaní
  • dozviete sa, ako funguje assessment centrum a na čo si dať pozor, ak je súčasťou výberového konania
  • praktické tipy na vytvorenie motivačného listu
  • simulácia pracovného pohovoru
  • odpovede na vaše otázky o trhu práce a hľadanie novej kariérnej príležitosti
  • spätná väzbu a odporúčania na zlepšenie

Kto sa o vás postará?

  • Kariérne poradenstvo vždy zastrešuje konzultant, ktorý má skúsenosti s obsadzovaním pozícií v  sektore, v ktorom pracujete alebo chcete pracovať. Vďaka tomu má dobrý prehľad o aktuálnej situácií na trhu a jeho potrebách.

Ako služba prebieha?

  • On-line: naše vybavenie nám umožňuje online rozhovory, takže vy nepotrebujete žiadne špeciálne zariadenia mimo počítača alebo telefónu s internetem a web-kamerou
  • Na osobnom stretnutí v našich priestoroch v Bratislave

Komu je táto služba určená:

  • Profesionálom vo svojom odbore, ktorí si nie sú istí svojou osobnou prezentáciou v novej situácii – žiadosť a prezentácia u potenciálneho zamestnávateľa 
  • Ľuďom s potrebou perfektného seba-predstavenia na trhu práce
  • Odborníkom, ktorí si z dôvodu dlhoročného zamestnania v jednej firme nie sú istí, ako sa trh práce posunul a čo dnes zamestnávatelia požadujú
  • Kvalifikovaným kandidátom, ktorí sa z rôznych dôvodov na dlhšiu dobu ocitli mimo trhu práce, napr. stáže, štúdium, ošetrovanie členov rodiny, materská dovolenka, sabbatical leave
  • Ľuďom, ktorí majú pred sebou assessment centrum a chcú si byť istí jeho priebehom

Trvanie poradenstva: 3 hodiny

Napíšte nám vaše očakávania a my vás budeme obratom kontaktovať

Stručne popíšte vašu situáciu. Čoskoro sa s vami spojíme a spoločne nájdeme riešenie.
  • Toto pole je pre validačné účely a mal by zostať nezmenený.

Odporúčané ďalšie služby

Väčší či užší rozsah prípravy na získanie novej pozície vám poskytnú naše ďalšie služby:

  • Kariérne poradenstvo Basic –  pripravené vám na mieru, a to podľa telefonického rozhovoru, ktorý s konzultantom absolvujete vopred. Veľmi cenená je simulácia pohovoru.
  • Kariérne poradenstvo Premium – pred osobným stretnutím absolvujete prípravný telefonát. Navyše dostanete sadu špecializovaných psychodiagnostických testov. V rámci spätnej väzby vám konzultant pomôže s ich interpretáciou a poskytne odporúčania k vašim silným a slabým stránkam. 
  • Psychodiagnostické testovanie – moderný spôsob, ako zmapovať svoje silné a slabé stránky v niekoľkých profesijných i životných oblastiach (stress, iniciatíva, obchodná orientácia atď.). Testy prebiehajú digitálnou formou cez internet, ale ich vyhodnotenie obdržíte osobne od skúseného konzultanta, s ktorým môžete prebrať odporúčania pro rozvoj v jednotlivých sférach. Testy vás pripravia na možné testovanie „naostro“ pri skutočnom pohovore a zbavia nervozity s neznámeho. 

Nespoliehajte sa na pomôcky, ako je šablóna životopisu, návody ako napísať motivačný list alebo on-line psychotesty či univerzálny vzor CV vo Worde. Nič nenahradí osobnú konzultáciu, pri ktorej môžete aktívne klásť otázky a dostanete odpovede presne na to, čo vás zaujíma.

PREČO SPOLUPRACOVAŤ SO SPOLOČNOSŤOU SYNERGIE?

  • S&you – SYNERGIE, moderná značka prémiového recruitmentu od roku 2019 nadväzuje na viac ako 20 rokov skúseností SYNERGIE v Českej a Slovenskej republike
  • vysoko špecializované tímy
  • viac ako 25 rokov na českom trhu, cez 50 rokov skúseností v Európe
  • renomovaná nezávislá HR skupina založená vo Francúzsku, 5. najväčšia HR spoločnosť v Európe
  • GCS – Global Cross Sourcing, medzinárodný program vyhľadávania kandidátov

Prečítajte si viac o S&you – SYNERGIE.