cross

Kariérne poradenstvo – balíček „Štandard“

Hľadáte novú KARIÉRU? to sa stáva. Pomôžeme vám nájsť vaše VYSNÍVANÉ MIESTO ČO NAJSKÔR.

Je prirodzené, že v pracovnom živote nastávaju okamihy, kedy je potrebné sa poobzerať po novej práci. Pre človeka, ktorý pracoval niekoľko rokov v jednej spoločnosti a nesledoval trh práce okolo, môže byť ťažké sa rýchlo zorientovať v tom, kde nájdete kvalitnú ponuku pozícíí, čo dnes zaujíma personalistu, aká je konkurencia v jeho odbore a o aký plat môže požiadať.

S Kariérnym poradenstvom „ŠTANDARD“ získate:

  • hĺbkový telefonický rozhovor s našim konzultantom, ktorý zmapuje vaše potreby, prediskutujete vaše očakávania a kariérne zámery
  • poradenstvo pre vás na mieru – na základe analýzy rozhovoru konzultant pripraví personifikovaný obsah
  • konzultáciu životopisu, aby bol atraktívny pre potenciálneho zamestnávateľa, poskytol všetky informácie a spĺňal súčasné nároky personalistov
  • konzultáciu, ako nastaviť LinkedIn profil pre vytvorenie profesionálnej pracovnej vizitky
  • poradenstvo, ako sa odlíšiť a predbehnúť ostatných kandidátov vo výberovom konaní
  • dozviete sa, ako funguje assessment centrum a na čo si dať pozor, ak je súčasťou výberového konania
  • praktické tipy na vytvorenie motivačného listu
  • simulácia pracovného pohovoru
  • odpovede na vaše otázky o trhu práce a hľadanie novej kariérnej príležitosti
  • spätná väzbu a odporúčania na zlepšenie

Kto sa o vás postará?

  • Kariérne poradenstvo vždy zastrešuje konzultant, ktorý má skúsenosti s obsadzovaním pozícií v  sektore, v ktorom pracujete alebo chcete pracovať. Vďaka tomu má dobrý prehľad o aktuálnej situácií na trhu a jeho potrebách.

Ako služba prebieha?

  • On-line: naše vybavenie nám umožňuje online rozhovory, takže vy nepotrebujete žiadne špeciálne zariadenia mimo počítača alebo telefónu s internetem a web-kamerou
  • Na osobnom stretnutí v našich priestoroch v Bratislave

Komu je táto služba určená:

  • Profesionálom vo svojom odbore, ktorí si nie sú istí svojou osobnou prezentáciou v novej situácii – žiadosť a prezentácia u potenciálneho zamestnávateľa 
  • Ľuďom s potrebou perfektného seba-predstavenia na trhu práce
  • Odborníkom, ktorí si z dôvodu dlhoročného zamestnania v jednej firme nie sú istí, ako sa trh práce posunul a čo dnes zamestnávatelia požadujú
  • Kvalifikovaným kandidátom, ktorí sa z rôznych dôvodov na dlhšiu dobu ocitli mimo trhu práce, napr. stáže, štúdium, ošetrovanie členov rodiny, materská dovolenka, sabbatical leave
  • Ľuďom, ktorí majú pred sebou assessment centrum a chcú si byť istí jeho priebehom

Trvanie poradenstva: 3 hodiny

Napíšte nám vaše očakávania a my vás budeme obratom kontaktovať

Stručne popíšte vašu situáciu. Čoskoro sa s vami spojíme a spoločne nájdeme riešenie.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Odporúčané ďalšie služby

Väčší či užší rozsah prípravy na získanie novej pozície vám poskytnú naše ďalšie služby:

  • Kariérne poradenstvo Basic –  pripravené vám na mieru, a to podľa telefonického rozhovoru, ktorý s konzultantom absolvujete vopred. Veľmi cenená je simulácia pohovoru.
  • Kariérne poradenstvo Premium – pred osobným stretnutím absolvujete prípravný telefonát. Navyše dostanete sadu špecializovaných psychodiagnostických testov. V rámci spätnej väzby vám konzultant pomôže s ich interpretáciou a poskytne odporúčania k vašim silným a slabým stránkam. 
  • Psychodiagnostické testovanie – moderný spôsob, ako zmapovať svoje silné a slabé stránky v niekoľkých profesijných i životných oblastiach (stress, iniciatíva, obchodná orientácia atď.). Testy prebiehajú digitálnou formou cez internet, ale ich vyhodnotenie obdržíte osobne od skúseného konzultanta, s ktorým môžete prebrať odporúčania pro rozvoj v jednotlivých sférach. Testy vás pripravia na možné testovanie „naostro“ pri skutočnom pohovore a zbavia nervozity s neznámeho. 

Nespoliehajte sa na pomôcky, ako je šablóna životopisu, návody ako napísať motivačný list alebo on-line psychotesty či univerzálny vzor CV vo Worde. Nič nenahradí osobnú konzultáciu, pri ktorej môžete aktívne klásť otázky a dostanete odpovede presne na to, čo vás zaujíma.

PREČO SPOLUPRACOVAŤ SO SPOLOČNOSŤOU SYNERGIE?

  • S&you – SYNERGIE, moderná značka prémiového recruitmentu od roku 2019 nadväzuje na viac ako 20 rokov skúseností SYNERGIE v Českej a Slovenskej republike
  • vysoko špecializované tímy
  • viac ako 25 rokov na českom trhu, cez 50 rokov skúseností v Európe
  • renomovaná nezávislá HR skupina založená vo Francúzsku, 5. najväčšia HR spoločnosť v Európe
  • GCS – Global Cross Sourcing, medzinárodný program vyhľadávania kandidátov

Prečítajte si viac o S&you – SYNERGIE