cross

HR analytik s francúzštinou (mzdová agenda)

Číslo ponuky 73000

Lokalita: Bratislava, Bratislavský kraj, Praha

Typ: plný úväzok

Sektor: Personalistika a HR, Účtovníctvo a finančné služby

Úroveň pozície: Špecialista

Plat: Od1500 EUR/brutto (výska ohodnotenia bude upravená v závislosti od skúseností kandidáta)

Kontaktná osoba:

Zuzana Hrončáková
421918790884
hroncakova@sandyou.sk

Popis

Znie to pre Vás zaujímavo? Čítajte prosím ďalej ohľadom typických úloh pre túto pozíciu:

  • zhromažďovanie dát potrebných pre výpočet miezd z HR databázy a ich následná kalkulácia
  • kontrola správnosti dát a mzdový kontrolling (analýza a reporting)
  • spolupráca s personálnym oddelením ohľadom dotazov zo strany zamestnancov, legislatívnych noviniek a taktiež požiadavkami zo strany pobočiek
  • spolupráca s účtovným oddelením a poskytovanie potrebných výstupov/dát
  • kontakt s tretími subjektami a inštitúciami ohľadom reportovania požadovaných dát

Zvládnete viac?

  • Môžete sa zapojiť do zlepšovania procesov oddelenia v spolupráci s Operational Excellence teamom
  • Môžete sa zúčastniť zaujímavých školení v rámci Payroll Academy
  • Môžete priniesť vlastné nápady a riadiť zaujímavé projekty v spoločnosti

 

Benefity

K platovému ohodnoteniu prislúcha aj sign-on bonus plus možnosť zapojiť sa ako akcionár do shareholder programu v rámci spoločnosti.

Spoločnosť taktiež poskytuje benefity ako home office, extra dni dovolenky, jazykové kurzy, ročné členstvo v súkromnej klinike, životné poistenie a veľa iných.

 

Požiadavky

Hľadáme šikovných kandidátov so skúsenosťami v oblasti miezd príp. personálnej administratívy (vrátane prípavy podkladov pre mzdy a kontaktu s inštitúciami). Ideálne máte už viac skúseností, ale ak ešte len tú svoju prvú a máte potrebné sebavedomie, neváhajte zareagovať.

Všeobecné kritériá k tejto pozícii sú nasledovné:

  • Min. 1 rok skúseností v oblasti miezd alebo administratívy ľudských zdrojov
  • Vysokoškolské vzdelanie (ideálne v oblasti ľudských zdrojov, účtovníctva, obchodu a podobne)
  • Skúsenosť so spracovaním miezd príp. spoluprácou so mzdovým oddelením (príprava podkladov)
  • Ak máte viac ako 3 roky skúseností, máme pre Vás pozíciu seniora s upraveným ohodnotením a zaujímavými projektami
  • Plynulá znalosť anglického a francúzskeho jazyka
  • Pokročilá znalosť MS Excel
  • Výborné analytické zručnosti a zmysel pre detail
  • Záujem vzdelávať sa a rásť v oblasti mzdovej agendy

 

O firme

Našim klientom je známa medzinárodná značka zo sveta online businesu. Svoje sklady a pobočky má už takmer po celom svete s viac ako 500 tisíc zamestancami.