cross

Customer Success Manager – top medzinárodná e-commerce spoločnosť

Číslo ponuky 77845

Lokalita: Bratislavský kraj, Bratislava, Slovenská republika

Typ: plný úväzok

Sektor: Obchod a nákup

Úroveň pozície: Nižší manažment

Plat: Od 2600 EUR (v závislosti na skúsenostiach kandidáta)

Kontaktná osoba:

Ivana Parasková
+420 727 968 945
paraskova@sandyou.cz

Popis

Pre top globálnu spoločnosť v oblasti e-commerce a spracovania dát hľadáme Customer Success Manažéra. Budete zodpovedať za budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi a pomáhať im zvyšovať ich výkonnosť s využitím platformy. Ak vás láka dynamické prostredie rýchlo sa rozvíjajúcej firmy, táto príležitosť je to pravé.

Čo budete na pozícii zastrešovať:

  • Vytváranie a udržiavanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi
  • Budovanie zákazníckej dôvery, spokojnosti a lojality
  • Analýza a hodnotenie potrieb zákazníkov – zisťovať, ako platforma spĺňa požiadavky zákazníka a či sú možné oblasti pre zlepšenie
  • Poskytovanie poradenstva a školení zákazníkom
  • Úzka spolupráca s obchodným oddelením

 

Benefity

  • Flexibilná pracovná doba
  • Príjemná a priateľská kultúra založená na dôvere
  • Silné zameranie na vzdelávanie a rozvoj
  • Pravidelné teambuildingy
  • Referenčný program

 

Požiadavky

  • Slovenský/ český jazyk na pokročilej úrovni, resp. ako materinský jazyk
  • Aktívna angličtina – písomná aj ústna, budete súčasťou medzinárodnej spoločnosti a čaká vás interakcia s globálnymi klientami
  • Background v oblasti online/ digital marketingu, e-commerce
  • Skúsenosti v online analýze, A/B testovaní, BI, výkonnostnom marketingu, produktovom manažmente, optimalizácii kampaní, automatizácii, segmentácii zákazníkov, atď.
  • Ambiciózna osobnosť so skvelými prezentačnými schopnosťami, schopná budovať vzťahy

 

O firme

Naším klientom je mladá dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá je svetovým lídrom v oblasti spracovania veľkého množstva dát. Jedná sa o medzinárodne uznávanú platformu, ktorá je schopná zhromažďovať, analyzovať a aktivovať údaje o zákazníkoch v reálnom čase prostredníctvom viacerých kanálov. Medzi jej zákazníkov patria top spoločnosti z celého sveta.