cross

Manažér komerčnej stratégie (channel deployment – fmcg sektor)

Číslo ponuky 75748

Lokalita: Bratislavský kraj, Bratislava

Typ: plný úväzok

Sektor: Obchod a nákup

Úroveň pozície: Nižší manažment

Plat: 3000 EUR/brutto (finálne ohodnotenie bude závisieť od predošlých skúseností kandidáta)

Kontaktná osoba:

Zuzana Hrončáková
421918790884
hroncakova@sandyou.sk

Popis

Pôsobíte v oblasti fmcg? Máte skúsenosti s nastavovaním komerčnej stratégie, ako aj channel deployment strategy a jej implementácie? V tom prípade máme pre Vás zaujímavú ponuku pre top hráča na svetovom trhu. Otvárajú práve nové oddelenie channel deployment management, kde hľadajú manažéra pre 6 senior špecialistov, ktorý so sebou prinesie silný entuziazmus, chuť a schopnosť meniť veci k lepšiemu a zároveň efektívny manažment.

Čo bude Vašou hlavnou úlohou na tejto pozícii?

  • Zodpovednosť za multikanálovú performance stratégiu (so silným akcentom na stratégiu odmeňovania)
  • Nastavovanie channel mix aj proximity stratégie
  • Vypracovanie master plánu a jeho implementácia naprieč business unitmi na Slovensku
  • Aktívna cross-functional komunikácia naprieč rôznymi oddeleniami, ako aj levelmi v štruktúre
  • Riadenie tímu a reporting country manažérovi pre SR

 

Benefity

Náš klient ponúka zaujímavé finančné aj nefinančné benefity (napr. flexibilný pracovný čas, extra dni dovolenky, 13.plat a iné - ďalšie budú upresnené na osobnom stretnutí).

 

Požiadavky

Na túto pozíciu hľadáme ostrielaného manažéra z korporátneho prostredia, ktorý sa nebojí veľkých výziev v podobe novovybudovaného tímu, procesu, ako aj nastavovania novej stratégie.

Náš klient od Vás očakáva nasledovné:

  • Univerzitné vzdelanie - ideálne v odbore Obchod/Ekonómia/Marketing
  • Manažérske skúsenosti v oblasti obchodu a komerčnej stratégie
  • Pokročilá znalosť a skúsenosť v cross-channel komercializačnom procese
  • Background v marketingu a znalosti v tejto oblasti sú silnou výhodou
  • Silná osobnosť schopná zvládať nejednoznačnosť, prehodnocovať priority a efektívne plánovať
  • Sociálne a komunikačné zručnosti v oblasti riadenia ľudí, ako aj spolupráce naprieč organizáciou
  • Kreativita, inovatívnosť a pozitívna energia - iniciátor zmien

 

O firme

Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti FMCG, ktorá má vo svojom portfóliu najpredávanejšie značky na svete, pôsobí vo viac ako 180 krajinách sveta a v súčasnosti prechádza jednou z najväčších biznis transformácií.