cross

Odborná Asistentka Divízie

Číslo ponuky 94723

Lokalita: Bratislava

Typ: plný úväzok

Sektor: Administratíva a zákaznícka podpora

Úroveň pozície: Assistant

Plat: Od 1300 EUR (záleží od skúseností kandidáta)

Kontaktná osoba:

Zuzana Sisková
421905924483
siskova@sandyou.sk

Popis

Máte skúsenosti v oblasti administratívy a nebojíte sa výziev? Pre nášho klienta hľadáme človeka, ktorý bude podporovať aktivty dvoch divízii spoločnosti. Pôjde najmä o administratívne zastrešenie prípravy materiálov pre klientov a dodávateľov.

Náplňou vašej práce bude:

  • Vyhľadávanie informácií o verejných súťažiach, monitorovanie portálov verejných súťaží a prevádzkovanie systémov verejných súťaží
  • Príprava podkladov k tendrom
  • Spracovanie dokumentácie za účelom fakturácie
  • Vypracovávanie a kontrola zmlúv
  • Spracovávanie objednávok v systéme SAP
  • Monitorovanie portálov súvisiacich s verejným obstarávaním
  • Archivácia dokumentov, dátový manažment v Exceli
  • Komunikácia s dodávateľmi, klientmi a úradmi (e-mailom aj telefonicky)

 

Benefity

  • Medzinárodná spoločnosť s inovatívnym prístupom a stabilitou na trhu
  • Práca pre menšiu pobočku s komornou atmosférou, výhody veľkej spoločnosti
  • Účasť na kongresoch
  • Jazykové kurzy
  • Možnosť Home Office

 

Požiadavky

Na túto pozíciu hľadáme precízneho človeka s relevantnou praxou v oblasti administratívy (pozícia nie je vhodná pre absolventa).

Rada si s Vami zavolám, ak spĺňate nasledovné kritériá:

  • Ukončené VŠ vzdelanie 1.stupňa (prípadne maturita a dlhodobé skúsenosti)
  • 3 a viac rokov praxe v oblasti administratívy
  • Pokročilá znalosť MS Excel, znalosť práce v SAPe
  • Pokročilá znalosť angličtiny (najmä e-mailom, no niekedy aj ústne - interný kontakt s pobočkami v zahraničí)
  • Ste precízny a pedantný typ človeka, ktorý má dlhodobú obľubu v administratívnej činnosti
  • Máte priateľskú osobnosť so zmyslom pre humor a otvoreným prístupom
  • Máte skvelé komunikačné schopnosti, analytické myslenie a nerobí Vám problém pracovať pod tlakom

 

O firme

Naším klientom je medzinárodná spoločnosť, ktorá sa venuje obchodnej činnosti v oblasti elektrotechniky (B2B aj B2C). Spoločnosť sa zaoberá predovšetkým obchodnou činnosťou, predajom digitálnych fotoaparátov, digitálnych minilabov, tlačiarenských zariadení, zdravotníckej techniky ako aj technickou podporou a servisom zariadení. V Bratislave (Vajnory) sídli menšia pobočka s rodinnou atmosférou.

 

Podporované typy súborov: pdf, doc, docx, odt, rtf, Max. veľkosť: 64 MB.
Na základe vašej reakcie na túto pracovnú ponuku budú spoločnosti zo skupiny Synergie, a to spoločnosti SYNERGIE, s.r.o., IČO: 458 08 139, SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., IČO: 26711834, obe so sídlom Na příkopě 854/14, Nové Město, 110 00 Praha 1, Česká republika a SYNERGIE Slovakia s.r.o., IČO: 35766239, SYNERGIE TEMPORARY HELP s. r. o., IČO: 48265403, obe so sídlom Dunajská 4, 811 08 Bratislava, Slovenská republika (ďalej len „Spoločnosti“), v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov (nariadenie GDPR), spracovávať vaše osobné údaje po dobu trvania príslušného výberového konania.
Na základe vašej reakcie na túto pracovnú ponuku budú spoločnosti zo skupiny Synergie, a to spoločnosti SYNERGIE, s.r.o., IČO: 458 08 139, SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., IČO: 26711834, obe so sídlom Na příkopě 854/14, Nové Město, 110 00 Praha 1, Česká republika a SYNERGIE Slovakia s.r.o., IČO: 35766239, SYNERGIE TEMPORARY HELP s. r. o., IČO: 48265403, obe so sídlom Dunajská 4, 811 08 Bratislava, Slovenská republika (ďalej len „Spoločnosti“), v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov (nariadenie GDPR), spracovávať vaše osobné údaje po dobu trvania príslušného výberového konania.

This field is for validation purposes and should be left unchanged.