cross

Komplexný účtovník/účtovníčka

Číslo ponuky 94751

Lokalita: Bratislava

Typ: plný úväzok

Sektor: Účtovníctvo a finančné služby

Úroveň pozície: Specialist

Plat: 1 800 EUR/mesiac (finálna výška mzdy závisí od skúseností kandidátky/kandidáta)

Kontaktná osoba:

Jana Tokárová
0918 790 884
tokarova@sandyou.sk

Popis

Hľadáme skúseného účtovníka/účtovníčku s vynikajúcimi znalosťami účtovníctva. Vašou úlohou bude zabezpečovať komplexné účtovnícke služby pre nášho klienta, úspešnú, etablovanú a dynamicky sa rozvíjajúcu spoločnosť so špecializáciou na poskytovanie finančných služieb pre zdravotníctvo a verejný sektor.  Budete zodpovední za správne vedenie účtovníctva, vytváranie výkazov a závierok, kontrolu faktúr a dokladov a ďalšie účtovnícke činnosti. Vyžadujeme vysokú odbornosť, zodpovednosť a precíznosť v práci. Ak máte skúsenosti v oblasti účtovníctva a chcete sa zapojiť do dynamického tímu, neváhajte nás kontaktovať.

Na pozícii budete zodpovedný za:

  • Vedenie úplného účtovníctva spoločnosti 
  • Prípravu a spracovanie daňových priznaní a ďalších súvisiacich výkazov k DPH, DPPO
  • Spracovanie faktúr
  • Vedenie evidencie dlhodobého majetku
  • Kontrolu kompletnosti a správnosti účtovných zápisov v priebehu účtovného obdobia
  • Samočinné uzatváranie vykazovacích období,
  • Kontrolu zostatkov na súvahových účtoch , riešenie a zúčtovanie identifikovaných rozdielov
  • Príprava bankových prevodov, zúčtovanie bankových výpisov
  • Spracovávanie mesačnej, kvartálnej a ročnej uzávierky
  • Kooperácia a komunikácia s tretími stranami (daňový úrad, audit)

 

Benefity

Zamestnanecké výhody sú pre nás veľmi dôležité. Ako komplexný účtovník/účtovníčka budete mať nárok na rôzne benefity, ktoré zahŕňajú napríklad príspevok na DDS, nadštandardnú medicínsku starostlivosť a možnosť práce z domu, okrem toho, budete mať možnosť zúčastňovať sa rôznych školení a rozvíjať svoje zručnosti v oblasti účtovníctva a prehĺbovať svoje jazykové znalosti. Veríme, že zamestnanecké výhody Vám pomôžu dosiahnuť vaše pracovné ciele a zlepšiť vaše pracovné prostredie.

 

Požiadavky

  • Vzdelanie v oblasti účtovníctva alebo ekonomiky
  • Minimálne 2-3 roky skúseností v oblasti účtovníctva
  • Vynikajúce znalosti v oblasti účtovníctva a daňového poradenstva
  • Schopnosť pracovať samostatne a v tíme
  • Zodpovednosť a spoľahlivosť v práci

 

Podporované typy súborov: pdf, doc, docx, odt, rtf, Max. veľkosť: 64 MB.
Na základe vašej reakcie na túto pracovnú ponuku budú spoločnosti zo skupiny Synergie, a to spoločnosti SYNERGIE, s.r.o., IČO: 458 08 139, SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., IČO: 26711834, obe so sídlom Na příkopě 854/14, Nové Město, 110 00 Praha 1, Česká republika a SYNERGIE Slovakia s.r.o., IČO: 35766239, SYNERGIE TEMPORARY HELP s. r. o., IČO: 48265403, obe so sídlom Dunajská 4, 811 08 Bratislava, Slovenská republika (ďalej len „Spoločnosti“), v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov (nariadenie GDPR), spracovávať vaše osobné údaje po dobu trvania príslušného výberového konania.
Na základe vašej reakcie na túto pracovnú ponuku budú spoločnosti zo skupiny Synergie, a to spoločnosti SYNERGIE, s.r.o., IČO: 458 08 139, SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., IČO: 26711834, obe so sídlom Na příkopě 854/14, Nové Město, 110 00 Praha 1, Česká republika a SYNERGIE Slovakia s.r.o., IČO: 35766239, SYNERGIE TEMPORARY HELP s. r. o., IČO: 48265403, obe so sídlom Dunajská 4, 811 08 Bratislava, Slovenská republika (ďalej len „Spoločnosti“), v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov (nariadenie GDPR), spracovávať vaše osobné údaje po dobu trvania príslušného výberového konania.

This field is for validation purposes and should be left unchanged.